“Dia deg1l encik, hari2 deg1l.. dia suka main lato2” – Gelagat budak perempuan n4ngis takot polis cvri perhatian ramai

Seperti yang kita semua tahu, kebanyakan kanak- kanak sangat takutkan anggota polis yang berpakaian seragam dan jika anggota polis berada dalam kereta polis dan membunyikan sirennya mesti kanak- kanak akan berlari ket4kutan.

Sering kali ibu bapa akan menggunakan polis apabila anak mereka melakukan kesalahan atau nak4l apabila berada di rumah dan menyebabkan kanak- kanak itu akan ket4kutan apabila anggota polis berada dekat mereka.

Begitu juga la yang dialami oleh seorang kanak- kanak yang men4ngis apabila melihat anggota polis yang memakai pakaian seragam mereka dan juga menaiki kereta polis sambil membuka lampu kecem4san polis itu. Lawak betul melihat adik itu yang seperti h1steria men4ngis melihat abang polis datang.

Situasi itu menyebabkan kanak- kanak itu menangis ket4kutan dan ditambah lagi dengan pengakuan ibunya yang kanak- kanak itu deg1l, tidak mendengar kata dan setiap hari dia hanya bermain lato-lato sahaja. Apabila mendengar pengakuan itu, kanak- kanak itu men4ngis dan berkata ingin membuang lato-lato itu kemudian nanti.


Ketika diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet tergelak melihat kanak-kanak yang sedang men4ngis h1steria melihat abang polis menberhentikan kenderaaannya.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*