“Mengadu tunjuk kaki dia yang s4kit” – Gelagat kucing minta simpati buat ramai seb4k

Setiap hari banyak karenah haiwan seperti kucing yang dikongsikan di laman aplikasi media sosial seperti laman Instagram atau laman Tik Tok. Pelbagai cerita menarik yang membuatkan ramai yang suka menonton karenah haiwan yang comel dan manja ini.

Terutama bila melibatkan kucing, kucing antara yang paling diminati oleh ramai penggemar haiwan peliharaan. Kucing mempunyai satu tarikan yang membuatkan ramai yang suka bermain dan memelihara sebagai hobi mereka.

Sebuah video mengenai seekor kucing telah dimuatnaik di laman aplikasi Instagrams reel apabila ianya memaparkan seekor kucing yang sedang menunjukkan bahawa dia sedang sakit pada bahagian kanan depan kakinya.

Kucing yang cerdik itu menunjukkan kepada penjaganya yang kakinya sakit dan berjalan terhenjut- henjut kerana kaki yang sakit itu. Cerdik sungguh kucing yang bernama totot itu. Bila penjaganya bertanya tentang kakinya yang sakit itu, terus berjalan mendekati penjaganya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by jentikhati™ (@jentikhati)


Ketika diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet kesian dan memuji kecerdikan kucing itu dan berharap yang kucing itu akan cepat sembuh.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/jentikhati/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*