Did4kwa Sudah Berc3rai, Neelofa Hormat Privasi Noor Nabila – “Sudah Tentu Sebagai Ahli Keluarga…”

Pengacara dan usahawan terkenal, Neelofa enggan mengulas lanjut mengenai desas-desus kakaknya, Noor Nabila yang did4kwa sudah berc3rai.

Menurut Neelofa atau nama sebenarnya, Noor Neelofa Mohd Noor, 34, dia menghormati privasi kakaknya dan tidak mahu memberikan komen yang boleh merosakkan keadaan.

“Saya tak nak komen apa-apa. Lebih baik saya tidak komen apa-apa. Lebih baik saya mendoakan saja.

“Sudah tentu sebagai ahli keluarga dan juga adik beradik, saya mendoakan yang terbaik. Jadi saya tak mahu komen apa-apa,” katanya ketika ditemui Gempak.

Neelofa menjawab pertanyaan media mengenai kegoyahan rumah tangga kakaknya ketika di pelancaran koleksi Warisan di butik Naelofar di KL East Mall, Kuala Lumpur pada Selasa.

Terdahulu, media melaporkan bahawa rumah tangga Noor Nabila dengan Engku Emran Engku Zainal Abidin did4kwa sudah retak menanti belah.

Sumber rapat kepada pasangan itu berkata, mereka yang bernikah sejak dua tahun lalu itu sudah tidak tinggal sebumbung dan dikatakan dalam proses perc3raian.

Nabila dan Engku Emran berkahwin pada 19 Mac 2021. Sebelum menikahi Nabila, Engku Emran pernah mendirikan rumah tangga dengan selebriti jelita iaitu Erra Fazira dan mempunyai seorang anak perempuan, Engku Aleesya.

Dia juga pernah berkahwin dengan pelakon popular Indonesia, Laudya Cynthia Bella, namun mereka tidak dikurniakan cahaya mata.

Sementara itu, Nabila pernah berkahwin dengan Sharnaaz pada 31 Mac 2017 dan berpisah pada 9 Julai 2020.

Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Jebat Jayden.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : gempak.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*