[VIDEO] Ain Edruce sambut ‘birthday suami, gelagat Amirul berkaraoke cvri tumpuan

Selebriti berbakat sebagai seorang pelawak, pelakon dan pengacara bernama Ain Edruce ini sering sahaja mencvri perhatian ramai dengan gelagat ‘gil4-gil4nya’.

Kerap berkongsikan kisah kehidupannya menerusi sosial media dan Youtube, peminatnya ramai yang tahu akan perangai ‘masuk air’ selebriti wanita ini.

Tapi rata-ratanya tertumpu kepada suaminya iaitu Amirul Hafiz. Dah banyak kali Amirul meraih perhatian ramai, kali ini satu lagi video terbaru Ain Edruce yang dikongsikan telah mencvri tumpuan peminatnya.

Berdasarkan video yang dimuatnaik menerusi laman instagram miliknya, Ain difahamkan menyambut hari lahir suaminya yang ke-30 bersama anak tercinta di atas sebuah kapal.

Paling mencvri perhatian ialah momen ketika suami kepada Ain itu dengan selamba berkaraoke, dimana umum mengetahui selalunya jika Ain memuat naik video, suaminya akan diam dan tidak melakukan apa-apa.

“Sempena birthday awak ke 30, saya nk 1 Malaysia tau bakat terpendam awk.. selain selalu buat lawak, awak pun penyanyi terhandal. HAPPY BIRTHDAY SAYANG. love you daddy!

“Semoga menjadi anak yang soleh. Taat kepada ibu bapa. Dan sayang isteri seadanya. Rajin2 lah upload gamba isteri dalam instagram kalau x nak video2 karaoke lain dikeluakan. Thank you for being my number 1 supporter sampai dah jadi ambassador @sobellacosmeticshq_ tau.

“Jangan balik lambat japlagi. Saya buat reservation dinner pukul 8. X nak kena bebel , balik on time..,” tulis Ain di ruangan kapsyen.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NURULAIN BT EDRUCE (@ainedruce)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 41.4k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Ain Edruce dan Amirul Hafiz.

Untuk rekod, Ain berkahwin dengan Amirul Hafiz, pada 13 Disember 2019 dan dikurniakan cahaya mata, Soraya.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber: instagram ainedruce

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*