“Isteri First Class Datin Ni.” Begini Rupanya Datin Eina Azman ‘Manjakan’ Suami, Netizen Kagum!

Tidak ada insan yang sempurna di dunia ini. Kita dilahirkan serba kekurangan. Oleh kerana itu, itulah kita dikurniakan pasangan dalam hidup kita. Suami dan isteri yang saling melengkapi antara satu sama lain.

Sesungguhnya memiliki pasangan yang baik juga adalah rezeki. Begitu juga dengan pelakon Datin Paduka Eina Azman dan suaminya, Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Abdullah yang kini meraih perhatian ramai apabila pasangan ini kekal romantis dan bahagia.

Baru-baru ini Majalah Keluarga berkesempatan menemubual suami Datin Paduka Eina Azman mengenai kehidupan pasangan bahagia ini.

Apabila diajukan soalan mengenai masakan Datin Eina Azman yang menjadi kegemarannya, suaminya Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Abdullah spontan memberitahu menu masak lemak ketam. Memuji masakan air tangan isteri tercinta yang sangat sedap.

Bukan sahaja memuji sikap isterinya yang pandai memasak, Datuk Paduka Kaiser turut mendedahkan isterinya seorang yang lembut dan pandai melayannnya dengan baik.

“Saya berkahwin dengannnya kerana dia seorang yang lemah lembut. Jika saya pergi makan buffet, she will take everything for me,” katanya mengakui layanan begitu membuatkan dirinya begitu menyanjungi isterinya,” ujarnya ketika di temui di majlis pelancaran Program Mentor Wanita Cukup Berani MAGGI®

@keluarga.my

Suka tengok pasangan ni. Sweet sangat❤️#einaazman #datineinaazman #keluarga#foryoupage

♬ original sound – Keluarga – Keluarga

Nyata, Datin Eina Azman seorang yang suka ‘manja’kan suami untuk memastikan hubungan suami isteri kekal bahagia. Rupanya ini adalah salah satu tip yang bahagia rumah tangga mereka.

Tambahnya lagi, demi memastikan keluarganya bahagia, sebagai suami, sentiasa mendoakan kebahagiaan keluarganya.

“Saya doakan isteri saya kekal bersikap begitu selama-lamanya. Dan memberi layanan (jaga) yang baik buat saya dan anak-anak,” katanya mengakhirnya perbualan petang itu dengan tersenyum mesra.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : keluarga.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*