“Kita berjaya tempuh cab4ran & dugaan,” – Sweetnya ucapan hari lahir Siti Nordiana buat anak tercinta

Penyanyi, Siti Nordiana meraih perhatian wargamaya apabila berkongsi ucapan manis bersempena ulang tahun kelahiran anak tercinta iaitu Muhammad Rayyan Nakhaie.

Menerusi laman sosial Instagram, Siti Nordiana yang mesra disapa sebagai Nana memuat naik gambar bersama anak tercinta untuk tatapan umum.

Menurut Nana, dia bersyukur kerana berjaya menempuh segala cab4ran dan dvgaan bersama anak lelakinya itu dan berharap akan terus kuat untuk menjalani kehidupan di hari yang akan datang.

Selain itu, Nana juga berdoa supaya Rayyan diberkati usia, dipanjangkan umur, sihat tubuh badan, jadi anak soleh, berjaya dan diberi kebaikan di dunia dan di akhirat.

“BismilahiMasyaAllah.

“Happy birthday anakku yang ke 15 ..Alhamdulillah, kita berjaya tempuh cab4ran & dugaan bersama. Semoga kita terus kuat menjalani kehidupan kita dihari2 mendatang InsyaAllah..Tq rayyan jadi anak yg strong untuk mama . Selalu bg mama happy.

“Mama doakan rayyan diberkati usia, dipanjang kan umur, sihat tubuh badan, jadi anak soleh, berjaya dan diberi kebaikan di dunia & di akhirat.. Aamin ya Allah.

“Harini celebrate simple2 je. Yang penting mama love u rayyan anak mama ,” tulis Nana di ruangan kapsyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Siti Nordiana Alias (@sitinordiana)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat ribuan tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut mendoakan dan mengucapkan selamat hari lahir untuk Khawla Soleha.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : instagram sitinordiana

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*