[VIDEO] Eina Azman ‘Warning’ Suami – ‘Please Sayang Jangan Buat Lagi’

Pelakon dan usahawan Datin Paduka Eina Azman menjadi bualan hangat apabila dilihat men4ngis di media sosial yang disangkakan berpunca daripada k3s ‘peny0ndol’, baru-baru ini.

Namun, segala teka-teki terjawab ketika hari pelancaran produk keluaran terbaru Eina di TikTok yang dihoskan oleh Didie Alias.

Jangan buat macam ni dah

Menerusi video di TikTok, Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman memuat naik video di sebalik tabir sebelum suaminya, Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Abdullah membawa jambangan duit RM100 yang tidak dapat dipastikan jumlah keseluruhannya.

Please sayang jangan buat macam ni ah…kenapa awak tak layan saya beberapa hari dan tak celebrate macam biasa? Kita dah kahwin masuk tahun ke-10, awak buat macam ni. Mana saya tak overthinking?

1 Malaysia kecoh, dah tak pasal semua tengok saya. Saya tak nak semua ini. Saya hanya nak awak wish macam biasa awak selalu buat.

Dalam pada itu, Eina, 28, meluahkan rasa syukur dengan berterima kasih atas usaha suaminya untuk ulang tahun buat kali ini.

@einaazman13

Please sayang dont do this anymore.. Why u ignore i for afew days n tak celebrete mcm biasa? Kita dah kahwin masuk tahun ke 10 tahun u buat mcm ni, mana tak i overthinking? 😭😭😭 U bukan saja buat i je overthinking, but u buat 1 malaysia kecoh. Dah tak pasal semua tgk i 😭😭😭 I tak nak ni semua… I just nak u wish i mcm biasa yang u buat selalu🥹🥹🥹 Anyway thanks for everything sayang, i love you💞💞💞

♬ Hingga Tua Bersama – RSS RECORD

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen sempat berseloroh untuk memohon maaf kepada Datuk Paduka kerana telah membuat andaian negatif terhadapnya terlalu awal.

Selain itu, terdapat juga segelintir warganet yang bersyukur kerana pasangan itu tidak terlibat dengan k3s ‘penyondol’ dan mendoakan kebahagian mereka selamanya.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*