[VIDEO] Lama Tak Balik, Anak Buat Suprise. Reaksi Ibu Undang Seb4k

Ker1nduan seorang ibu akhirnya terubat selepas anak lelaki mereka pulang ke rumah dan membuat kejvtan. Rata-rata netizen yang melihat video tersebut akui seb4k melihat reaksi ‘berharga’ warga emas ini.

Menerusi video dikongsi seorang pengguna TikTok, dikenali sebagai @Kinnnn_ memaparkan seorang lelaki yang menyamar sebagai penghantar barang membuat kejvtan kepada ibu bapanyanya setelah sekian lama tidak pulang ke rumah.

Kejutan yang dibuatnya berjaya kerana ibu bapanya tidak mengecam pada awalnya. Apabila dia membuka helmet barulah ibunya itu tersedar bahawa lelaki itu adalah anaknya yang sudah lama tidak pulang. Reaksi ibu dan bapanya yang menangis telah menarik perhatian netizen.

“Adik dari New Zealand balik senyap2 nak surprise ma abah sempena puasa. Alhamdulillah raya ni complete dah keluarga AA & Ba ,” tulis @Kinnnn_ di ruangan kapsyen video.

Video:

@kinnnn_

Adik dari New Zealand balik senyap2 nak surprise ma abah sempena puasa. Alhamdulillah raya ni complete dah keluarga AA & Ba. #fyp #ramadhan2023 #fypシ

♬ Rahmatun Lil’Alameen – Maher Zain

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut seb4k melihat video tersebut dan turut meluahkan rasa r1ndu buat keluarga yang berada di kampung halaman.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : tiktok Kinnnn_

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*