“Selamber je lalu depan g4ngster kampung” – Gelagat budak tak takut angsa tarik perhatian ramai

Semua mengetahui bahawa angsa adalah haiwan yang tidak sukakan orang yang datang memasuki kawasannya. Jika ada orang yang datang dekat dengannya maka dia akan mengejar orang itu.

Ramai yang takut akan angsa kerana bukan sahaja dikejarnya tetapi angsa juga boleh bertindak angres1f dan boleh menceder4kan seseorang. Tetapi kadang kala kalau dikejar angsa memang satu kampung boleh lari.

Tetapi lain pula yang terjadi dengan seorang budak lelaki ini yang rakaman video mengenai keberaniannya telah dimuatnaik di aplikasi facebook reel kerana dia telah mendekati seekor angsa yang memang terkenal dengan agres1f nya. Bukan apa la angsa ni, kalau dah kejar orang memang susah nak berhenti.

Sebenarnya budak lelaki itu hanya ingin menyelamatkan basikalnya daripada angsa itu dan berjalan pergi ke arah basikalnya dan secara tiba-tiba angsa itu menyer4ng budak lelaki itu dan berjaya diselamatkan oleh seorang lelaki yang menghalau pergi angsa itu dari situ.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adam Hasnur (@adamhasn27)


Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet menceritakan pengalaman masing- masing apabila berdepan dengan angsa ini. Ada juga yang trauma dengan haiwan bernama angsa ini.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Fb gegar, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*