[VIDEO] “usap rambut pastu babai lagi ” – Bila abang umur 6 tahun boleh jaga adik tarik perhatian ramai

Didikan yang sempurna adalah bermula dari keluarga, iaitu ibu bapa memainkan peranan penting untuk membentuk peribadi kanak- kanak yang penyayang dan juga menghorm4ti adik beradik yang lain.

Seorang abang yang baik adalah apabila dia menjaga adiknya tidak kira la dia masih kecil atau dah dewasa tetapi tanggungjawab seorang abang itu adalah melindungi dan menjaga adiknya, terutama adik perempuan.

Itulah apa yang diajar oleh ibu bapa kepada dua orang kanak-kanak iaitu seorang abang yang penyayang, pandai menjaga adik perempuannya yang baru memasuki sesi persekolahan dan juga bersekolah di tempat yang sama dengannya.

Rakaman video yang tular itu telah memaparkan abang yang baik itu telah mempersiapkan adiknya di tempat duduk yang selesa sambil meletakkan tanda nama di uniform adik perempuannya dan apabila dan siap menguruskan adiknya, abangnya mula melangkah pergi untuk ke kelasnya, kecil lagi dah terserlah sifat penyayangnya.

Video:

@maderanne

Brother’sLove @oziel #foryoupage❤️❤️ #fyppppppppppppppppppppppp #nursesoftiktok #babytiktok

♬ You Are My Everything – 거미

Apabila menerjah ke ruangan komen pula, rata-rata warganet terharu dengan layanan yang ditunjukkan oleh si abang itu dan ramai yang terharu juga apabila si abang itu mengusap kepala adiknya sebelum melangkah pergi seperti orang dewasa lagaknya.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@maderanne, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*