“Ada Duit Ada Penyondol” – Ah Moi Pesan Jangan Cabar Seorang Ibu Berjuang Demi Anak-Anak

Pempengaruh media sosial, Shermine Ah Moi menegaskan jangan sesekali mencabar seorang wanita yang sedang mempertahankan haknya sebagai seorang ibu.

Menurut Shermine atau lebih dikenali sebagai Ah Moi, ada yang menganggap tindakannya menularkan perbuatan curang bekas suaminya iaitu View Chin mungkin dianggap kurang sesuai namun tidak bagi dirinya.

“Mungkin kebanyakan lelaki rasa Ah Moi buat viral macam ni memang gila betu. Tapi janganlah mencabar seorang ibu demi anak-anak dia.

“Usahawan dan influencer yang popular di luar sekarang, jaga-jaga perangai korang eh. Ada duit ada penyondol je, kalau apa pun tak ada, apa lagi,” tulisnya dalam satu hantaran di Facebook miliknya.

Dalam perkembangan lain, View Chin dan juga wanita yang dikatakan penyondol rumah tangga mereka iaitu Mira masih lagi tidak memberikan sebarang kenyataan lain.

Kali terakhir kenyataan mereka ada memohon maaf atas kontroversi berkenaan.


Terdahulu, nama View Chin hangat diperkatakan netizen selepas isterinya, Shermine Ah Moi mendakwa bahawa dia berlaku curang dengan pekerjanya sendiri iaitu wanita bernama Mira.

Tidak cukup dengan itu, Ah Moi juga turut mendedahkan beberapa bukti di media sosial miliknya

Ah Moi juga akan mengambil tindakan undang-undang terhadap View Chin atas tuduhan curang yang dilemparkan kepadanya.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : gempak.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*