[VIDEO] Netizen Suka Tengok Fizi Ali & Shakilla Khoriri Utamakan Anak, Doa Moga Kembali Bersama

Sedar tak sedar, sudah hampir tiga tahun penyampai radio, Fizi Ali berpisah dengan bekas isterinya yang juga merupakan seorang pelakon, Shakilla Khoriri selepas mereka memilih untuk tidak lagi bersama pada Disember 2021 yang lalu.

Meskipun berpisah, Fizi dan Shakilla sudah pun bersepakat untuk terus berbaik demi anak mereka, Ameena Sofia.

Video mesra tukar ‘turn’ jaga anak tular

Terbaru, tular satu video memaparkan Fizi menyerahkan anak mereka, Ameena kepada Shakilla yang menunggu di lobi sebuah kondominium.

Menerusi hantaran dimuat naik pengguna TikTok bernama shakigibr6g, dapat dilihat kemesraan terpampar di wajah mereka meskipun mereka tidak mempunyai sebarang ikatan sebagai sepasang suami isteri.

@shakigibr6g

#shakillakoriri || #fyp #foryou #esekeli

♬ original sound – shakillakhoriri – shakillakhoriri

Menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen memuji sikap profesional dan matang ditunjukkan Fizi dan Shakilla dalam menguruskan hal Ameena serta ada juga yang mendoakan agar mereka disatukan semula.

Untuk info, Fizi dan Shakilla mengikat tali perkahwinan pada 18 Februari 2018 dan dikurniakan seorang cahaya mata bernama Ameena Sofia.

Walau bagaimanapun, ikatan perkahwinan mereka tidak berkekalan selepas mereka memilih untuk membuat haluan masing-masing dan berpisah pada Disember 2021 yang lalu.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*