Nabil Mahir Tersalah Makan Ubat, Punca Mata Bengk4k & Susah Bern4fas -‘Pergi Emergency Terus’

 

Pengacara dan pelakon Nabil Mahir terpaksa ditahan di wad sebuah pusat perubatan selepas mengalami alahan yang tervk pada Khamis.

Bengk4k tervk

Menerusi hantaran di Instagram, Nabil memuat naik sekeping foto memaparkan bahagian matanya yang bengk4k sehingga tidak boleh dibuka akibat alahan tersebut.

Kesan alahan, dah rasa ketat d4da. Inilah pentingnya perlu lebih peka dengan apa yang kita alah.

Ke saya nak buat cerita gebang cakap ini (bengk4k) sebab bertvmbuk tadi Apa pun tolong sentiasa berhati-hati.

Sementara itu, isteri kepada Nabil iaitu aktres dan penyanyi Ayda Jebat memaklumkan punca alahan disebabkan suaminya tersalah mengambil ubat.

Semalam Nabil tersalah makan ubat, rupanya dia alah dengan ubat tersebut. Nak bawak Ana Nayla (anak) check up mata (sebab tiba-tiba mata berair dan banyak taik mata), tiba-tiba Dadaa (panggilan Nabil) dia lagi tervk.

Mata tak boleh buka sampai susah nak bern4fas, pergi emergency terus, nasib baik kita memang kat hospital.

Dalam pada itu, pelantun lagu Pencuri Hati itu turut berpesan kepada orang ramai untuk lebih cakna berkenaan jenis ubat yang diambil.

VIDEO;

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat)

Jadi penting untuk tahu ubat atau makanan apa kita allergic! Jangan buat main! Siapa pernah kena macamni komen dekat bawah! Ada yang cadang buat allergic test. Nanti kita pergi. Doakan dia cepat baik.

Kalau korang dah tahu korang allergic apa, elak la walaupun kawan ke sesiapa cakap ‘ala makan sikit je bukan m4ti pun’. Tolong faham allergic ni bahaya.

Sementara itu, menerusi satu hantaran di Instagram Stories, Nabil berkata keadaan matanya semakin baik selepas mendapatkan rawatan.

Sumber: Instagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*