[VIDEO] Siang Suami Cer4ikan Isteri Pertama, Malam Miera Liyana Keluar ‘Dinner’ Satu Keluarga

 

Selepas 28 tahun bersama, rumah tangga suami pelakon Miera Liyana iaitu Rosland Othman dengan isteri pertama, Adibah Abd Mutalib akhirnya berakhir dengan bercer4i talak satu, semalam.

Miera yang tidak menemani suaminya ke Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan dilihat memuat naik satu Instagram Story, pada sebelah malam.

VIDEO;

Menerusi rakaman video pendek itu, memaparkan Miera dan suami serta keluarga sedang gembira menikm4ti makan malam. Aktres berumur 30 tahun itu turut memilih lagu Only nyanyian Lee Hi sebagai muzik latar.

Netizen amvk

Sementara itu, pemilik nama Miera Leyana Kasmi telah menutup ruangan komen di hantaran yang dimuat naik pada dua hari yang lepas.

Bagaimanapun, netizen menyerbu dan meninggalkan kata-kata m4rah serta menggel4rkan Miera sebagai peny0ndol di entri yang dikongsikan pada 25 Julai.

Terdahulu, media melaporkan, Adibah mahu mempertahankan rumah tangga bersama Rosland biarpun perkahwinan didakwa dilanda badai sejak dua tahun lalu, apabila suaminya berkahwin dengan Miera pada Julai 2020.

Sumber: Instagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*