Bunga Citra Lestari buang nama Sinclair pada IG

 

Selepas hampir tiga tahun bergelar ibu tunggal, penyanyi jelita Indonesia, Bunga Citra Lestari dilaporkan bakal bernikah dengan pilihan hatinya, Tiko Wardhana pada 2 Disember ini.

Terbaharu, menerusi tinjaun OhBulan! ke Instagram milik Bunga atau lebih mesra disapa BCL, dia dilihat sudah menukar nama Instagram (IG) nya kepada ‘itsmebcl’ dan tidak lagi menggunakan nama ‘bclsinclair’.

Buang nama ‘Sinclair’ di IG?

Walau bagaimanapun, masih belum ada sebarang kenyataan rasmi yang dikeluarkan BCL mengenai perkara tersebut.

Lihat klip video di bawah:

@lovelive304

Ashraf Sinclair selalu ada dihati BCL, BCL hanya melanjutkan hidup, she deserves to be happy #bcl #bclsinclair #bungacitralestari #ashrafsinclair #lyodra #takdianggap #lyodratakdianggap

♬ Tak Dianggap Lyodra – Sadvibes🥀

Sementara itu, tindakan pelantun lagu ‘Cinta Sejati’ tersebut dilihat disokong oleh rata-rata wargamaya yang berpendapat penyanyi tersebut juga berhak untuk meneruskan kehidupannya.

Sekadar info, suami kepada BCL iaitu arwah Ashraf Sinclair men!nggal dunia pada 18 Februari 2020 akibat ser4ngan jantung.

Untuk rekod, BCL dan Ashraf berkahwin pada 8 November 2008 di Jakarta dan dikurnikan seorang cahaya mata, Noah yang kini berumur 13 tahun.

Sumber: Instagram, TikTok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*