[VIDEO] Aina Abdul Nyanyi Lagu Dawai Secara ‘Live’ Dipuji Netizen!-“Barulah Puas Dengar, Takde Kep!t-Kep!t Suara”

Penyanyi yang dikenali ramai, iaitu Aina Abdul merupakan nama yang tidak perlu diperkenalkan lagi kerana pasti satu Malaysia sudah mengenali beliau. Kini namanya melonjak naik ke tahap yang lebih tinggi, kerana bakatnya dalam bidang nyanyian serta menulis lagu mendapat tempat di hati rakyat Malaysia.

Aina Abdul juga, dikenali dengan fesyen yang diluar jangkaan serta fesyen Aina Abdul sering menjadi tumpuan orang ramai. Aina Abdul adalah antara selebriti yang berani mencuba pelbagai jenis silhouette fesyen, di mana tidak ramai selebriti yang berani untuk mencubanya.

“Growl Dia Power Betul”

Baru-baru ini, tular satu video yang dimuat naik di laman media sosial tiktok milik @userhilanggg.__ yang meraih perhatian ramai. Video berkenaan kini meraih jumlah tontonan sebanyak 38 ribu, tanda suka sebanyak 1696 dan sebanyak 117 komen.

Di dalam video berkenaan, memaparkan Aina Abdul yang memakai busana serba Brown yang menyanyikan lagu yang menjadi trending di semua platform media sosial iaitu Dawai.

Lihat klip video di bawah:

@userhilanggg.__

Lovely cover❤️ #ainaabdul #dawai #dawaifadhilahintan #galau #infineontechnologiesmelaka

♬ original sound – userhilang – userhilang

Rata-rata ramai yang memuji Aina Abdul menyanyikan lagu tersebut. Mereka juga mengatakan, bahawa mereka puas mendengar Aina Abdul menjerit di dalam lagu tersebut kerana tidak semua orang sesuia untuk membawa lagu itu.

“Tak tau kenapa, kalau Aina Abdul nyanyi, kita yang dengar ni puasss, sebab dia bagi all out gilerrr. Sampai lirik tu menusuk kalbu”

“Lagu ni perlukan fokus pada lirik dan kuasa membuka mulut dan terus tekan, terbaik Aina”-kata mereka

VIA TIKTOK

Apa-apa pun, semoga Aina Abdul terus menghasilkan karya yang berkualiti buat peminat-peminat setia yang sentiasa menyokong kerjayanya itu.

Semoga kita semua peroleh keberkatan hidup di dunia dan di akhirat. Apa kata anda?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Murai.MY / Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*