[VIDEO] ‘Influencer’ D4kwa Dicer4i Talak Tiga, Lafaz Taklik J4tuh Masa Suami ‘Main Kayu Tiga’? – ‘You Lemp4ng, Cek!k Masa I Mengandung’

 

Pempengaruh media sosial dan usahawan, Hajar Hanif mendakwa status sebagai isteri kepada Mikhail Issaq sebenarnya sudah lama berakhir selepas jatuh lafaz taklik cerai talak tiga.

Menerusi hantaran di TikTok, Hajar mendakwa sudah bertahun lamanya jatuh cerai talak tiga namun perkara itu baru diketahui baru-baru ini (tidak dijelaskan tarikh sebenar).

Dah lama jadi janda?

Dakwa Hajar, Mikhail pernah melafazkan sekiranya sekali lagi dia kantoi curang dan bemesra dengan perempuan lain akan serta merta jatuh talak tiga.

Assalamualaikum semua, innalillahiwainnailaihirajiun.

Tak pernah sangka ini takdir saya. Dan lebih parah, kegiatan si dia ni dah bertahun tahun. Dan dah bertahun saya sebenarnya mungkin dah jatuh talak 3 .Tapi saya baru sahaja tahu beberapa hari ini.

Si dia pernah lafaz di saat selepas kantoi kegiatannya setelah 1 hingga 3 bulan bernikah pada tahun 2017, dia berlaku curang dan berbukti kukuh, saya nak men!nggalkan si dia dan dirayu untuk menerimanya kembali.

Atas sebab cinta dan sayang, saya menerimanya kembali. Saya dijanjikan dan dilafaz, ‘kalau saya curang, ada nafsu pada mana-mana perempuan, ada perasaan suka, cubaan menggatal atau apa apa berkaitan perempuan lepas ini, kita jatuh talak 3.’

Dan saya dengan naifnya berpegang kepada apa yang dilafaz itu dan percaya si dia akan sentiasa setia dan menyayangi saya dengan tulus ikhlas seperti yang dilihat di sosial media sehinggalah diketahui beberapa hari lepas bahawa kegiatan jijiknya tentang wanita sudah dilakukan bertahun tahun lamanya.

Menerusi video yang dimuat naik, Hajar mendakwa Mikhail telah menampar, mencekik dan menolaknya hingga jatuh ketika sedang hamil.

Kau ingat aku nak kesian ke? Rasa nak sepak.

Pergi trec & m4buk?

Susulan peristiwa itu, Hajar menyatakan dia hidup dalam trauma selain keadaan kesihatannya makin merosot. Hajar turut mendakwa Mikhail mengugut untuk mengambil hak penjagaan anak-anak daripada dirinya.

Dalam pada itu, Hajar turut meminta bantuan orang ramai untuk menghantar rakaman video yang memaparkan kegiatan sosial Mikhail di kelab malam.

VIDEO: KLIK SINI

Hal ini menyebabkan hidup saya trauma dan kesihatan saya merosot. Pihak dia mengugut untuk mendapatkan hak penjagaan anak setelah kantoi kegiatan haram yang dilakukan secara bertahun tahun lamanya dan masih play victim.

Saya minta tolong sangat supaya sesiapa yang pernah teraniaya dan pernah menjadi mangsa si dia (seks atau sebagainya) untuk tampil memberitahu kegiatannya yang lain yang mungkin belum diketahui.

Sesiapa yang pernah nampak si dia ke club malam, m4buk & bersama perempuan, tolong sangat share pada saya di DM. Sebab saya dah dapat beberapa bukti dari DM. Dia mengugut untuk mengambil anak dan pastikan saya tak dapat hak penjagaan anak anak.

Sumber: Instagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*