DJ Lin Akhirnya Terp4ksa Letak Jawatan Lepas Netizen Lancarkan Petisyen Ini?

Nama DJ Lin sedang hangat diperkatakan di media sosial selepas ramai yang berpendapat bahawa dia ada kena mengena dengan penamatan serta-merta DJ Tyzo sebagai penyampai radio Suria FM.

Netizen juga tetap berpihak kepada Tyzo walaupun pihak pengurusan Suria masih belum memberikan sebarang kenyataan mengenai perkara itu.

Terbaru! Menurut laporan Gempak, ada individu sampai buat petisyen yang meminta agar DJ Lin meletakkan jawatan sebagai penyampai radio Suria.

Bukan tu jer, Mohd Faizal Legacy yang memulakan petisyen itu juga meminta agar segmen yang dikendalikan DJ Lin dibubarkan dan kembalikan Tyzo bersama Sharifah Shahirah untuk mengendalikan segmen Suria Petang.

Kami percaya DJ Lin dari Suria FM sudah tidak lagi relevan dan kami merasakan perubahan diperlukan. Oleh itu, kami menggesa pihak pengurusan Suria FM untuk mempertimbangkan permintaan kami agar DJ Lin meletakkan jawatannya.

Lagi menguatkan hal ini apabila Mohd Faizal berkata jumlah pendengar di stesen radio itu turun mendadak dalam laporan Penyiaran Malaysia.

Kredit: Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://ohmedia.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*