“Ambil Aku Jadi Dj Radio. Aku Ni J4nda Sendu, Misk!n Pula” – Zarina Anjoulie Janji Berikan Khidmat Terbaik

 

Tindakan pelakon sensasi, Zarina Anjoulie men!nggalkan komen pada sebuah hantaran video memaparkan Pengerusi Star Media Radio Group (SMRG), Datuk Dr. Mohd Aminuddin sedang memberi ucapan telah mencuri perhatian netizen.

Pada video tersebut, Aminuddin menyifatkan prestasi penyampai radio DJ Lin sangat baik dan tiada sebab untuk dia diberhentikan meskipun mendapat gesaan ramai pihak baru-baru ini.

Anju nak jadi DJ?

Bagaimanapun, apa yang mencuit hati adalah komen yang ditinggalkan Zarina atau mesra dengan sapaan Anju pada hantaran berkenaan.

Anju secara berseloroh mengatakan pihak SMRG boleh mengambilnya bekerja sebagai penyampai di stesen Suria FM dan berjanji akan memberikan khidmat yang terbaik.

Ambil aku je lah jadi dj radio. Aku ni dah la janda sendu, miskin pula tu. Insya-Allah aku akan berikan (khidmat) yang terbaik.

Komen berkenaan kemudian menarik perhatian wargamaya yang rata-ratanya terhibur dengan kata-kata aktres berusia 38 tahun itu.

Semalam, sebuah sidang media khas telah diadakan susulan beberapa kontroversi yang melanda stesen radio Suria FM membabitkan penyampai radio, Tyzo Xander dan DJ Lin.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Media Hiburan (@mediahiburanofficial)

Sumber: Instagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Ohbulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*