[VIDEO] Pemandu Toyota Altis Bikin Pan4s, Ke Kiri Ke Kanan Sengaja Halang Laluan Ambulans – “Apa Masalah Dia Ni?”

Tular satu video di media sosial mempamerkan sebuah kereta jenis Toyota Altis dirakam menghalang laluan ambulans yang sedang membawa pesakit di Lebuhraya MRR2 di Ampang kira-kira jam 5 petang semalam .

Pemandu kereta tersebut dilihat langsung tidak memandu ke tepi untuk memberi laluan walhal jalan raya lengang serta tidak mempunyai banyak kenderaan.

Meskipun siren sudah dibunyikan dan individu di dalam ambulan juga telah memberikan arahan untuk ketepi menggunakan pembesar suara, namun pemandu terbabit tidak menghiraukan mereka.

Sengaja ke kiri, kanan halang ambulan

Bukan itu sahaja, pemandu terbabit seolah-olah melakukan provokasi kerana memandu ke kiri dan ke kanan seperti sengaja tidak mahu memberikan laluan kepada ambulan.

“Harap one day ada ahli keluarga dia dalam ambulan kena macam ni”

Ramai warganet menghentam tindakan pemandu terbabit dan menyifatkannya mementingkan diri dan berharap apa yang dilakukannya itu akan berlaku semula kepadanya suatu hari nanti.

komen

Sesetengah individu berharap agar ada laporan dibuat agar pihak polis boleh mengambil tindakan sewajarnya terhadap pemandu tersebut kerana menghalang laluan ambulan dengan niat.

komen

Sumber: X

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*