Minta Harga Barang, Wanita Terkejut Dapat Respon ‘Angk0h’ Daripada ‘Personal Shopper’ – “Silap Silap You Tak Beli Pun Sis”

Perkongsian seorang individu di media sosial baru-baru ini tentang khidmat personal shopper mendapat perhatian ramai warganet.

Menerusi hantaran itu, wanita tersebut mendedahkan perbualannya dengan personal shopper di mana dia bertanya tentang harga beg tangan.

Tanya elok elok tapi…

Ujarnya, prosedur yang ditetapkan wanita berkenaan agak susah kerana pembeli perlu menghantar mesej bagi mengetahui harga setiap barang.

Namun, respon yang diterimanya daripada personal shopper tersebut mengejutkan kerana dia seperti endah tak endah dan menegaskan bahawa dia memang sengaja tidak meletakkan harga.

Kalau rasa susah, tak perlu beli pun takpe. Memang saya tak letak harga. Semua customer nak beli memang akan tanya harga dulu.

Kena mesej untuk tanya harga satu per satu

Wanita itu kemudian menegurnya tentang prosedur dan berkata lebih wajar personal shopper tersebut meletakkan harga untuk memudahkan potential buyers.

Namun, dia kemudian menyindir ramai orang yang hanya bertanya berkali-kali tetapi akhirnya tidak membeli dengan alasan ‘mahu survey sahaja’.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Beautifulnaara

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*