“Ingat pandai buat lawak je,” – [VIDEO] Nyanyian lagu Tiara versi Pak Azad cvri tumpuan netizen

Sebut sahaja nama Azad Jasmin, pasti ramai yang sudah mengetahui perangai lucunya. Azad Jasmin atau turut popular dengan panggilan Pak Azad tidak hanya mempunyai bakat berlakon malah melawak juga ada.

Pak Azad merupakan antara selebriti kegemaran ramai kerana tidak hanya kelakar tetapi juga seorang selebriti yang sporting dengan peminatnya.

Apatah lagi apabila Pak Azad dilihat dengan pelakon, Eira Syazira kerana dia juga seorang suami yang sering mengundang tawa isterinya dan dimana-mana sahaja tidak kering gusi dibuat Pak Azad.

Baru-baru ini menerusi instagram rasmi miliknya Eira Syazira berkongsi satu video yang mencvri perhatian ramai, dimana perkongsian tersebut memaparkan Pak Azad yang sedang menyanyikan lagu Tiara yang pernah dipopularkan oleh kumpulan Kris

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen memuji nyanyian Pak Azad, dan ada juga yang menyatakan suami kepada Eira Syazira itu sangat bagus.

Video:


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 1.8k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata teruja dengan nyanyian Pak Azad.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : instagram eirasyaziraofficial

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*