“Suara Org Lama Memang Power..”- Nyanyian Duet Aishah dan M.Nasir Cvri Perhatian Netizen

Menerusi satu klip yang diambil di sebuah majlis mendapat perhatian entizen apabila gelagat M.Nasir dan Aishah berduet dan ternyata suara mereka membuatkan para peminat rindu akan nyanyian mereka.

Mereka yang merupakan penyanyi lagenda dari zaman 90-an itu masih mempunyai satu kotak suara yang begitu unik sehinggakan nyanyian bersahaja mereka cukup membuatkan ramai merem4ng menyaksikan persembahan tersebut.

Dalam klip trsebut, Aishah dan M.Nasir menyanyi sebuah lagu duet dan menyanyi dengan begitu santai sahaja namun naynyian mereka cukup membuatkan ramai kagum kerana begitu merdu sekali.

Keserasian suara mereka mensyahdukan lagi lagu tersebut dan para penonton yang menyaksikan persembahan tersebut terus bersorak akan kemerduan suara mereka yang tiada tandingan.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Pelbagai reaksi diberikan dasri para peminat dan mereka mula menantikan persembahan lanjut dari para artis tersebut kerana keserasian mereka dalam menyanyikan lagu tersbut cukup profesional dan mantap sekali.

Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat para artis tersebut semoga dapat terus berkarya dalam insutri seni dan mneghiburkan para peminat di waktu yang akan datang..

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : sinetronmalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*