“Seb4k Je Lepas Dengar..”- Amy Search Tukar Lirik Lagu ‘Isabella’ Bikin Semua Merem4ng

Menerusi satu perkongsian yang dikongsikan di laman Tiktok berkenaan satu persembahan yang dilakukan oleh Amy Search mendapat perhatian ramai apabila beliau mengikuti jemaah dakwah bersama maulana yang hebat.

Klip beliau yang membuat satu persembahan lagu Isabella cukup membuaatkan ramai tidak sangka bahawa penyanyi serba boleh boleh ini meminkan lagu dengan not yang begitu rendah kerana menghorm4ti majlis ilmu yang sedang berlangsung.

Mengikut sumber yang diperoleh, jelas didengar dalam klip tersebut bahawa lirik lagu Isabella ditukar dengan perkataan Rasulullah dan setelah mendengar setiap bait yang dinyanyikan oleh Amy Search itu membuatkan ramai peminat mula seb4k kerana seluruh umat Islam begitu merindui baginda dan hal ini menjadikan Amy Search digelar sebagai slaah seorang penyanyi yang berkebolehan.

Amy Search yang hanya ingin menghiburkan orang ramai turut terasa s4yu namun naynyian beliau harus diteruskan sehingga tamat.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Berikutan itu, lagu Isabella yang masih menjadi lagu yang disukai ramai itu ternyata mempunyai bait bait lirik yang berpandukan ketuhanan dan para peminat mula teruja mengkaji lirik tersebut dan memberi pelbagai reaksi setelah mengetahui hal tersebut.

Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat Amy Search semoga dapat terus berkarya dalam industri muzik serta dapat menghiburkan para peminat diluar sana.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : sinetronmalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*