[Video] “Itu bukan akulah…aku tak gemvk, kau sape?” – Netizen Geleng Kepala Tengok Kucing ‘G4duh’ Dengan Cermin

Kebiasaaanya kucing yang bersifat dominan ini biasanya bila melihat kucing lain, kucing ini akan cenderung untuk memulakan perg4duhan. Kucing ini biasanya tidak suka akan kucing yang asing bagi dirinya.

Kucing dominan ini biasanya kucing jantan. Mereka ini biasanya suka menjaga kawasan mereka dan bila melihat kucing jantan lain, mereka akan berg4duh tanda mereka menjaga kawasan mereka.

Tetapi lain pula yang terjadi kepada seekor kucing ini yang sedang melihat dirinya di dalam cermin tetapi sebaliknya kucing itu kelihatan dalam posisi hendak menyer4ng dirinya sendiri yang hanya terlihat di dalam cermin tersebut.

Situasi tersebut sempat dirakam oleh tuannya dan telah dimuatnaik oleh tuannya itu di aplikasi Tik Tok. Sejak video itu dimuatnaik, video itu mendapat beribu tontonan dan juga komen yang masing2 terhibur dengan telatah pelik kucing itu.

Video:

@feda963

Sapa nk bdk ni? Saya nk letak kat pajak gadai klau tkde org nak๐Ÿคง#jgnfyp

โ™ฌ original sound – ๐Ÿ…ข.๐Ÿ…ฃ.๐Ÿ…‘ ๐“ฏ๐“ฎ๐“ญ๐“ช_๐“๐“ฑ๐“ถ๐“ช๐“ญ – Feda

Bila menjengah ke ruangan komen pula ramai warga net yang turut tergelak dengan telatah pelik kucing itu dan ada juga yang berpendapat bahawa kucing itu tidak mempunyai teman dan bila melihat dirinya di dalam cermin, dia melihat kucing lain yang dianggap mvsuh baginya.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.kalamindah.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*