BCL Menangis Dengar Peserta Nyanyi Teringat Arw4h Ashraf, Dis!nd!r Net!zen – “Nangis Pun Kahwin Berp3sta Jugak”

Sejak mendirikan rumah tangga, nama Bunga Citra Lestari  tak lekang daripada menjadi sebutan ramai warganet di Indonesia malah mereka juga terang-terangan mempertikaikan pilihan hatinya untuk dijadikan suami iaitu Tiko Aryawardhana.

Menerusi satu video yang tular semula baru-baru ini, BCL dilihat tidak dapat menahan sebak dan menangis selepas mendengar salah seorang peserta ujibakat nyanyian.

Menangis dengar peserta ujibakat nyanyi

BCL yang juga merupakan salah seorang juri menangis apabila mendengar peserta itu menyampaikan lagu berjudul  Keabadian Rindu.

Mana tidaknya, bait-bait lagu tersebut sangatlah menusuk dan sudah tentu membuatkan BCL teringatkan saat gembira bersama arwah suami, Ashraf Sinclair.

Nangis pun kahwin juga lagi

 

View this post on Instagram

 

A post shared by INDO.MUSICCOVER (@indo.musiccover)


Langsung tidak peduli untuk menjaga perkataan dan kata-kata, netizen Indonesia sebaliknya menyindir BCL semula dan mengaitkan tentang perkahwinan terbarunya.

Sudah tentu semua tahu, lirik itu membuatkan BCL menangis teringatkan Ashraf namun mereka memerlinya kerana bernikah lagi selepas kematian suami.

Nangis nangis pun kahwin berpesta juga.

Bagaimanapun, sesetengah warganet memberi kata renungan agar peminat cuba menjadi lebih memahami kerana sangat sukar buat BCL untuk move on daripada Ashraf.

KOMEN NETIZEN:

komen

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :https://beautifulnara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*